Pictures by Maria Fantino

søndag den 13. november 2011

4 kommentarer:

  1. hvorfor er din mund altid åben på billeder?

    SvarSlet
  2. /hvorfor har du kun positive reaktioner?

    SvarSlet
  3. Haha, munden undrer jeg mig også en smule over, Maria! :) Men mest af alt, så overredigerer du altså dine billeder en anelse. Jeg går på Ørestaden og jeg ser dig ofte - du er jo nærmest ugenkendelig her på bloggen! Det er altså pænere, når du ikke laver de der wannabe-modella billeder, hvor det slet ikke ligner dig, det kan enhver der kender dig jo se. Især de der billige polaroid-knock off billeder med alt for megen kontrast/billige Picnic-beauty tools hvor du står med let sammenknebne øjne og halvåben mund og mest af alt ligner du er retarderet.

    SvarSlet
  4. Konstruktiv kritik kan man altid bruge, selv når det konstruktive er minimal i kommentarene :)
    Hvis man kender mig og mine billeder gennem tiden så ja, jeg havde en lang fase med det samme udtryk, og der kan alle vel have en mening om hvad de synes :)

    Og om mine billeder er overredigerede eller ej er vel smag og behag, ligesom så meget andet, når det gælder fotografi, video, maleri etc.

    At du går på Ørestad og ikke kan genkende mig, og synes jeg ligner en retarderet er da meget underholdende, Amalie, men hvad skal jeg bruge den kommentar til? :)

    Nok er det kedeligt sagt, og mange har vel altid lyst til at svine andre folk til halv-anonymt over internettet, men "hvis du ikke kan lide det, kan du vel bare gå væk fra siden alligevel".

    Det er jo ikke fordi jeg tvangsfodrer dig med billeder af mig selv, hvor herre bevares, du må da hellere end gerne være fri :)

    SvarSlet